[O2] Pierwszy przegląd w ASO - plusy i minusy

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • AdamB
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 8033
    • Octavia IV (NX3)
    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

    #26
    Zamieszczone przez Biszczu
    W zestawie rozrządu pasek jest np. Dayco, który jest gorszy od Gatesa czy choćby Boscha
    Tu chyba nie do końca masz rację. W ori pudełkach był Contitech z nadrukami VW,Audi, Seat,Skoda . Tak samo był oznaczony pasek wieloklinowy.
    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

    Komentarz

    • golibroda
      Rider
      • 2009
      • 530

      #27
      Rozumiem i zgadzam się. Ale taka była konieczność - następnym razem poprawię się ops:
      Pozdrawiam
      Piotr

      Komentarz

      • Biszczu
        RS
        • 2011
        • 5567

        #28
        Zamieszczone przez AdamB
        Zamieszczone przez Biszczu
        W zestawie rozrządu pasek jest np. Dayco, który jest gorszy od Gatesa czy choćby Boscha
        Tu chyba nie do końca masz rację. W ori pudełkach był Contitech z nadrukami VW,Audi, Seat,Skoda . Tak samo był oznaczony pasek wieloklinowy.
        Niestety mam rację (musisz mi zaufać). W zależności chyba od ASO w niektórych pasek rozrządu jest Dayco (niestety nie mam zdjęcia :? ). Natomiast zgadzam się, że są zestawy z paskiem Contitech
        "Denerwowanie się to zemsta na własnym zdrowiu za głupotę innych"

        Komentarz

        • Mihau
          RS
          • 2009
          • 7460
          • CHHA 2.0 TSI RS 230 KM

          #29
          Zamieszczone przez Biszczu
          Zamieszczone przez golibroda
          A tak zastanawiam się jaki zysk jest z filtru węglowego w stosunku do zwykłego papierowego ?
          Nie czujesz syfu z zewnątrz, bo jest wkład węglowy
          Przez pierwsze miesiące pewnie tak jest. Później już normalnie zapach z zewnątrz dociera do kabiny.
          O2FL 1.8 TSI powered by DYNOSOFT

          Komentarz

          • golibroda
            Rider
            • 2009
            • 530

            #30
            A podpowie ktoś jaki klucz do korka w misce olejowej ?

            I czy reset serwisu poprzez Maxidot to dokładnie samo co przez kabelek ?

            [ Dodano: Czw 05 Kwi, 12 18:37 ]
            Przegląd zrobiony, udało się

            No to odpowiem sobie sam:

            Klucz do korka wlewu to nr 18 (ciekawostka Skodowska) :roll:

            I znów pytania:

            1. Oczywiście olej zlałem po rozgrzaniu silnika. Jednak nie mogłem odkręcić filtra oleju. Albo był tak mocno przykręcony przez fabrykę (pierwsza wymiana) albo silnik musiał ostygnąć aby się gwint rozprężył. U Was też tak było z pierwszym odkręceniem filtra ?

            2. Czy wymienia się podkładkę pod korkiem spustu oleju ? U mnie ta podkładka jest pomiędzy łbem a gwintem i mam wrażenie, że nie da się jej zdjąć i wymienić na nową. Podkładka którą dostałem była zresztą za duża na tą śrubę.

            3. Ile powinno wejść oleju, Mnie wyszło, że ok 3,5 litra

            4. Czy podczas wymiany filtra kabinowego trzeba poluzować schowek ? Bo mam wrażenie, że łatwiej było tą gąbkę (na dwie plastikowe śruby) łatwiej zdjąć niż założyć.
            Dopiero po poluzowaniu śrub z przody schowka udało się ją jakoś upchnąć na te okrągłe wywiewy.

            5. Dlaczego kasowanie przeglądu nie chodzi przez SRI Reset tylko trzeba zrobić to przez instruments itd ? Czym się różni standardowy reset od UDS Instrument Cluster SRI Reset ? Nie za bardzo rozumiem te opisy angielskie


            Podsumowując:
            Robota spoko .... osłona silnika, filtr powietrza, kabinowy poszły gładko - natomiast z filtrem oleju trochę się naszarpałem.

            [ Dodano: Wto 10 Kwi, 12 17:33 ]
            Zna ktoś odpowiedzi na moje pytania ?
            Pozdrawiam
            Piotr

            Komentarz

            Pracuję...